اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس خبر داد

عضویت 90 درصد مردم فردوس در تعاونی‌ها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از عضویت 90 درصد مردم این شهرستان در تعاونی‌های مختلف خبر داد.

عضویت 90 درصد مردم فردوس در تعاونی‌ها

عبداله عرب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر 63 تعاونی شامل 28 تعاونی تولیدی، 15 تعاونی مسکن، 15 تعاونی خدماتی و پنج تعاونی مصرف در شهرستان فردوس فعال است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم شهرستان فردوس در تعاونی سهام عدالت عضو هستند، گفت: بیش از 12 هزار و 800 نفر از مردم فردوس عضو دیگر تعاونی‌های این شهرستان هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس یکی از بزرگ‌ترین معضلات و ویژگی مشترک کشورهای در حال توسعه را نرخ بالای بیکاری دانست و افزود: دلیل این امر نه تنها رشد جمعیت بلکه عدم هماهنگی بخش صنعت با نیازهای اشتغالی جامعه است.

عرب‌نژاد تصریح کرد: تشکیل تعاونی‌های مختلف به ویژه تعاونی‌های خدماتی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه داشته باشد.

تشکیل 9 تعاونی از ابتدای امسال در فردوس

وی از تشکیل 9 تعاونی کشاورزی، مسکن و خدمات از ابتدای امسال در فردوس خبر داد و یادآور شد: این تعاونی‌ها با عضویت 107 نفر و ایجاد 70 فرصت شغلی، فعالیت خود را آغاز کرد‌ه‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از یک‎میلیارد و 40 میلیون تومان تسهیلات به تعاونی‌های مختلف شهرستان فردوس پرداخت شده است.

عرب‌نژاد با اشاره به فرا رسیدن هفته تعاون از برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته خبر داد و افزود: دیدار تعاون‌گران با امام جمعه و فرماندار، دیدار با خانواده شهدای تعاون‌گر، برگزاری مسابقه فرهنگی در بین تعاونی‌های شهرستان، بازدید مسئولان استانی از تعاونی‌ها، تجلیل از تعاونی‌های نمونه و برگزاری جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران استانی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/69007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول