اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی مهریز خبر داد

تعاونی تخصصی باغداران در مهریز تشکیل می شود

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز گفت: برای ساماندهی محصولات باغی و سردرختی شهرستان تعاونی تخصصی باغداران تشکیل می شود.

تعاونی تخصصی باغداران در مهریز تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سید حسن بزاززاده صبح امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور کلیه مدیران عامل تعاونی‌ها و تشکل های روستائی و کشاورزی در محل شرکت تعاونی دامداران برگزار شد گفت: با توجه به اینکه شهرستان مهریز یکی از شهرستان‌های عمده تولید محصولات سردرختی و انار در استان می‏ باشد و سطحی بالغ بر 750 هکتار از اراضی و باغات این شهرستان زیر کشت این محصولات است با جلسات توجیهی و مراجعات باغداران احساس شد که برای ساماندهی کار تولید و فروش و خدمات رسانی به این قشر زحمتکش، تعاونی کشاورزی تخصصی باغداران در شهرستان مهریز راه ‏اندازی شود.

وی افزود: کار کارشناسی تشکیل تعاونی مورد نظر در کارگروه شهرستان تصویب و برای طی مراحل قانونی به سازمان تعاون روستائی استان ارسال شده است که به محض دادن مجوز لازم با حضور کلیه تولید کنندگان، تعاونی تخصصی باغداران در شهرستان راه‏ اندازی خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات بخش تعاونی‏ها مطرح و به سؤالات مدیران عامل پاسخ داده شد.

به گزارش فارس، در شهرستان مهریز 12 تشکل تعاونی روستایی و کشاورزی مشغول به کار بوده که کار خدمات رسانی به حدود 20 هزار نفر از اعضاء روستائیان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/90005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول