اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

تعاونی‌ها برای ایجاد اشتغال توسعه یابند

فرماندار نکا گفت: برای ایجاد اشتغال در شرق مازندران، تعاونی‌ها تاثیرگذار هستند و جوانان منطقه می‌توانند با تشکیل تعاونی برای اشتغالزایی خود گام بردارند.

تعاونی‌ها برای ایجاد اشتغال توسعه یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی فرماندار نکا ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای دنگسرک این شهرستان اظهار داشت: با راه‌اندازی دهیاری‌ها در روستاها روند توسعه و عمران در این مناطق شتاب بیشتری می‌گیرد.

رجبی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات‌رسانی به تمام شهر و روستا از جمله وظایف مهم مسئولان است و برای ادامه این همکاری باید همراهی مردم و مسئولان همیشگی و دائمی باشد.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال در منطقه، تعاونی تاثیرگذار هستند و جوانان منطقه می‌توانند با تشکیل تعاونی برای اشتغالزایی خود گام بردارند که ما نیز کمک کار هستیم.

همچنین دهیار دنگسرک نیز گفت: ساختمان دهیاری روستای دنگسرک با همکاری و همراهی اهالی روستا و با تغییر کاربری ساختمان قبلی به ساختمان فعلی تبدیل شده است.

یونس اسدی‌نژاد اظهار داشت: ساختمان دهیاری دنگسرک در زمینی به مساحت 123 مترمربع ساخته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این دهیاری در حدود 490 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: هزینه‌های اعلام شده برای ساخت این دهیاری از محل ارزش افزوده و خودیاری اهالی انجام شد.

دهیار دنگسرک با اشاره به آبگیر بودن این روستا ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان از نیازهای مهم روستا است که با وجود دارا بودن تحصیلات عالیه جوانان روستا در زمین‌های کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین با اشاره به آبگیربودن منطقه گفت: آبگرفتگی روستا و زمین‌های کشاورزی، باغات را تحت الشعاع قرار داده است و برای این امر نیازمند کمک مسئولان برای مهار آبگرفتگی هستیم.

اسدی‌نژاد اضافه کرد: وجود بیل بکهو از نیازهای ضروری این روستا است تا در مواقع ضروری مورد استفاده این روستا قرار گیرد.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول