اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دنا خبر داد

پرداخت 10 مورد تسهیلات ویژه به مددجویان شهرستان دنا

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا از پرداخت 10مورد تسهیلات ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت 10 مورد تسهیلات ویژه به مددجویان شهرستان دنا

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت به مشکلات جامعه هدف کمیته امداد اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت و تلاش برای توانمندسازی آنان از اولویت‌های کاری این نهاد حمایتی است که با تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده و برنامه‌ریزی‌های لازم پیگیر رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان این نهاد هستیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا اذعان کرد: از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در این راستا پرداخت تسهیلات مختلف از جمله اشتغال، کارانگیزی، قرض‌الحسنه و موردی ویژه به مددجویان است که تاکنون اقدامات خوبی در ابن راستا صورت گرفته است.

امینی تأکید کرد: به منظور پرداخت تسهیلات به نیازمندان و مددجویان در ادارات تابعه شهرستان به 10 نفر از مددجویان تحت حمایت جهت رفع مشکلات و نیازمندی‌های معیشتی تسهیلات موردی ویژه 20 و 10 میلیون ریالی پرداخت شده است.

وی‌، ارزش تسهیلات پرداختی را 130 میلیون ریال عنوان کرد و اذعان داشت: زیربنای کار کمیته امدادرسانی و مساعدت اقشار محروم و مستضعف جامعه در جهت توانمندسازی آن‌ها بوده که این نهاد حمایتی در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

امینی با تأکید بر اینکه کمیته امداد براساس سرفصل‌های مشخص به جامعه هدف خود خدمات‌رسانی می‌کند، بیان داشت: امیدواریم حامیان و افراد متمکن مالی به منظور حمایت و انجام سیره ائمه (ع) یاریگر ایتام و نیازمندان در این حوزه باشند تا بتوان لبخند شادی و نشاط را بر لب نیازمندان حک کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا در پایان از تمامی افراد و متمکنین مالی جهت کمک و یاری‌ رساندن به نیازمندان و ایتام دعوت کرد و گفت: خیران و متمکنین مالی با حمایت و تقبل بخشی از هزینه ایتام و نیازمندان بی‌شک در دنیا سربلند و در آخرت از نعمت‌های الهی بهره‌مند می‌شوند و توجه به نیازمندان را مختص زمان و ایام خاصی ندانند.

 

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول