اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

پرداخت تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای خودکفایی مددجویان کنگان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای خودکفایی مددجویان کنگان خبر داد.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای خودکفایی مددجویان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه یکشنبه در بازدید شهردار و شورای شهر بنک از کانون موقت کمیته امداد کنگان، اظهار داشت: رسیدگی به معضلات مددجویان و رفع مشکلات معیشتی این عزیزان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: کانون‌های کمیته امداد در سال گذشته و امسال فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند و کیفیت فعالیت کانون‌ها نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول ابراز داشت: تمامی مدیران و مسئولین شهرستانی در بازدید از کانون‌های کمیته امداد و شرکت در مراسمات فرهنگی امداد این فعالیت‌ها را در توانمند سازی فکری خانواده‌ها موثر می‌دانند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: حرفه‌آموزی و اعطا مدارک از فنی حرفه‌ای از جمله فعالیت‌های انجام شده در این کانون‌ها است که خود موجب توانمندسازی اقتصادی و اشتغال مددجویان نیز شده است.

شمس‌الدینی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای اشتغال و خودکفایی مددجویان کنگان خبر داد و متذکر شد: این اقدام موجبات بهبود وضعیت اشتغال در خانوارهای تحت حمایت شده است.

رئیس کمیته امداد کنگان اظهار داشت: کار مهم امداد در بخش اشتغال این است که قبل از پرداخت وام‌های اشتغال آموزش و بعد از آن نظارت بر چگونگی کار مددجویان و افراد بهره‌مند از خدمات طرح‌های اشتغال را انجام می‌دهد.

شمس‌الدینی عنوان کرد: در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار نیز کمیته امداد آنها را بیمه می‌کند و از ابتدای سال تاکنون 150 زن سرپرست خانوار بیمه شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: طی یکسال اخیر با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی در راستای خودکفا شدن جامعه هدف اقدامات ارزشمند و اساسی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول