اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خبر داد

پرداخت 307 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از پرداخت 307 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش خبر داد.

پرداخت 307 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌اکبر جوکار ظهر امروز در بازدید مسئولان آبپخش از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد آبپخش با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در طول 35 سال عمر پربرکت نظام اسلامی با تلاش مستمر مسئولان ایران اسلامی شاهد ارائه خدمات ارزشمندی به مردم ایران اسلامی بوده‌ایم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و در سال‌های اخیر نقشی موثر در ریشه‌کنی فقر ایفا کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: حمایت از قشر مستضعف جامعه هدف مهمی است که کمیته امداد در قالب ماموریت‌های مختلف به آن توجه داشته است.

جوکار بیان داشت: در سال‌های اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب رویکردهای نوین اقدامات فراوانی برای تقویت نیازمندان و قشر محروم جامعه برداشته و فعالیت در عرصه اشتغال از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد یکی از اولویت‌هایی است که این نهاد به‌منظور توانمند‌سازی مددجویان و خانواده‌های ایشان مدنظر قرار داده است.

این مسئول اذعان داشت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی به‌ مددجویان کمیته امداد از اقدامات برجسته‌ای است که به‌منظور حمایت از مددجویان این نهاد مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: در بحث اشتغال‌زایی کمیته امداد آبپخش مطلوب‌ترین عملکرد را داشته و در سال گذشته شاهد تشکیل 307 پرونده تسهیلات اشتغال برای مددجویان این کمیته امداد بودیم که با اعتبار 2.8 میلیارد تومانی این امر محقق شده است.

جوکار ابراز داشت: کمیته امداد آبپخش رتبه اول شهرستان در جذب کمک‌های مردمی و رتبه دوم استانی در جمع‌آوری زکات را به‌خود اختصاص داده است.

وی به عملکرد کمیته امداد آبپخش در بحث جذب اعتبارات اشاره کرد و افزود: در بحث جذب اعتبارات کمیته امداد آبپخش با جذب 100 درصد اعتبارات رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

جوکار یادآور شد: کمیته امداد آبپخش بیش از یک هزار خانوار محروم آبپخش را زیر پوشش خدمات حمایتی خود قرار داده است.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول