اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل کتابخانه‌های هرمزگان محقق شد

افتتاح دهمین ایستگاه مطالعه در ثبت احوال بندرعباس

افتتاح دهمین ایستگاه مطالعه در اداره ثبت احوال شهرستان بندرعباس، آغاز مرحله سوم طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه در هرمزگان را محقق کرد.

افتتاح دهمین ایستگاه مطالعه در ثبت احوال بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مرحله سوم طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه در هرمزگان با افتتاح دهمین ایستگاه مطالعه در اداره ثبت احوال بندرعباس با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و مدیر کل ثبت احوال استان اجرایی شد.

در آئین افتتاح این ایستگاه، تفاهم نامه همکاری در خصوص راه‌اندازی ایستگاه مطالعه بین کتابخانه‌های عمومی و ثبت احوال استان به امضای محسن زینلی تختی و مهدی عسکری‌زاده رسید.

محسن زینلی تختی در این مراسم گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برنامه‌ها و اقدامات متعددی با هدف ارتقای سطح مطالعه در جامعه صورت داده است تا توجه عموم اقشار جامعه را به این موضوع پر اهمیت بیشتر جلب کند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: طرح ملی ایستگاه مطالعه از جمله طرح‌های موفقی است که در راستای منویات امام خامنه‌ای مدظله العالی اجرایی شده است و باعث شده کتاب به طور گسترده در اختیار عموم قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت ثبت احوال استان به موضوع مطالعه و جلب توجه عموم مراجعان به کتاب و فرهنگ کتابخوانی، دهمین ایستگاه مطالعه در اداره ثبت احوال بندرعباس راه‌اندازی شد.

محسن زینلی تختی در خصوص مرحله سوم ایستگاه مطالعه گفت: با افتتاح ایستگاه مطالعه در ثبت احوال بندرعباس عملا مرحله سوم طرح ایستگاه‌های مطالعه در استان آغاز شد که در این مرحله دو ایستگاه دیگر در شهرستان‌های میناب و قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/88001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول