اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کتابخانه های عمومی کردستان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین ویژه کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین ویژه استان خبر داد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین ویژه کردستان

اسماعیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان از این پس مسابقات کتابخوانی آنلاین ویژه استان کردستان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور انجام می شود.

وی افزود: علاقه‌مندان و کتابخوانان می‌توانند با مراجعه به شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور به آدرس اینترنتی www.booki.ir در این مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اضافه کرد: مراجعان به این شبکه کتابخوانی با ثبت نام و تعیین نام استان تابعه خود می‌توانند سئوالات مسابقه را دریافت و به صورت آنلاین در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: بر این اساس نخستین مسابقه کتابخوانی ویژه استان کردستان از 5 شهریور ماه سال جاری آغاز شده و افراد می‌توانند تا 5 مهر در این مسابقه شرکت کنند.

احمدی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری این مسابقات به صورت ماهیانه است و هر نوبت کتابی به مخاطبان معرفی می‌شود که سئوالات مسابقه از کتاب مورد نظر طرح می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان بیان کرد: در نخستین مسابقه کتابخوانی که هم‌اکنون در حال انجام است کتابی با عنوان « من پسر صدام بودم» به نویسندگی لطیف یحیی معرفی شده است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان هر مسابقه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن نفرات برتر مسابقه معرفی می‌شوند و جوایزی به رسم یادبود به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/79005/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول