اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد

توزیع یک میلیون و 750 هزار جلد کتاب درسی در مازندران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران از توزیع یک میلیون و 750 هزار جلد کتاب درسی در سطح استان خبر داد.

توزیع یک میلیون و 750 هزار جلد کتاب درسی در مازندران

نعمت الله فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل برای پذیرش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید را دارد، اظهار داشت: اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در مهر امسال صورت گرفت.

وی افزود: سعی ما این است تا در روزهای باقی مانده به شروع سال تحصیلی جدید، دغدغه‌ای برای تهیه وسایل و ملزومات اداری و آموزشی وجود نداشته باشد.

مسئول کمیته تعمیر و تجهیز پروژه مهر استان مازندران به توزیع کتب درسی در سطح ادارات شهرستانی پرداخت و گفت: به جز کتاب‌های پایه سوم ابتدایی که جدیدالتالیف است، بقیه کتاب‌های این دوره در سراسر استان توزیع شد.

فلاح با اشاره به اینکه کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و دوم از سوی کتابفروشی‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کتاب‌های دوره‌های متوسطه اول و دوم در بین نمایندگی‌های فروش کتاب درسی توزیع شد و در روزهای آینده نیز به بازار عرضه می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران به چگونگی توزیع کتاب‌های پیش دانشگاهی در سطح استان اشاره کرد و گفت: کتاب‌های دوره پیش دانشگاهی ویژه رشته‌های تجربی، انسانی و ریاضی ـ فیزیک نیز توزیع شد.

فلاح با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 750 هزار جلد کتاب درسی در استان توزیع شده است، ابراز داشت: مدیران دبستان‌ها با واریز به موقع وجوه مربوط و مراجعه به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند این کتاب‌ها را تحویل و در اختیار دانش‌آموزان ثبت‌نام شده قرار دهند.

انتهای پیام/86006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول