اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پروش فکری در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حمایت کانون از سرمایه‌گذاری در بخش لوازم‌التحریر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهمیت تولید دفتر و نوشت‌افزار را برای کانون حتی از انتشار کتاب هم بیشتر دانست و گفت: کانون از تولیدکنندگان بخش خصوصی حمایت می‌کند.

حمایت کانون از سرمایه‌گذاری در بخش لوازم‌التحریر

سید‌صادق رضایی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از رونمایی از 37 نوشت‌ افزار منقوش به طرح‌‌های اسلامی و ایرانی در کانون خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با برگزاری جشنواره‌ای از تمامی دست‌اندرکاران چاپ دفتر و نوشت‌افزار قدردانی و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری برای هدایت مجموعه‌ای کسانی که در عرصه لوازم‌التحریر فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کنند ورود بسیار خوبی داشته است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که فراخوان برای انجام این کار با مساعدت دانشگاه هنر داده شده است، عنوان کرد: طرح‌ها انتخاب شد و در روزهای گذشته این نوشت‌افزار منقوش به طرح‌های اسلامی و ایرانی در کانون رونمایی شد.

وی افزود: امیدواریم از سه تا پنج سال آینده 100 درصد کسانی که در بخش طراحی و چاپ و توزیع لوازم‌التحریر در ایران کار می‌کنند به این باور برسند که بر روی ثبت نمادها و نشانه‌های ایرانی و اسلامی بر روی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر بیشتر سرمایه‌گذاری را کنند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به این‌که تمام دستگاها ورود خوبی در این عرصه داشتند، گفت: برای ورود طراحان و سرمایه‌گذاران به این بخش، جشنواره لوازم‌التحریر در سال آینده برگزار می‌شود.

رضایی وجود حدود 16 میلیون دانش‌آموز و مخاطب این دفترها را سرمایه‌ای دانست که باید تولیدکنندگان برای ارائه‌ محصولات مناسب به آن‌ها احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: پرورش کودک و نوجوان یک علم است و این علم در این حوزه و در جمهوری اسلامی ایران در اختیار مربیان کانون است و براین اساس مربیان و مدیران کانون باید مخاطب خود و نیازهای آنان را بشناسند و سپس با افزایش علم و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف خود حرکت کنند.

به گفته‌ مدیرعامل کانون، کودکان و نوجوانان به عنوان مخاطب و مربیان و مراکز فرهنگی، هنری کانون در سراسر کشور سه رکن و عنصری هستند که به عنوان مجموعه امکانات و ظرفیت‌های مناسب در اختیار مدیران کانون قرار دارند و مدیران باید با علم و دانش و نگاه دینی و ارزشی نشأت گرفته از مدیریت اسلامی، این سه منبع را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: کانون در سراسر کشور حدود یک‌هزار مرکز فرهنگی و آموزشی دارد و بی‌تردید این دفترها و نوشت‌افزارها نیز در روند تربیت کودکان موثر است.

انتهای پیام/86018/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول