اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

گروه سرمایه‌گذاری شستا شهرک دارویی در اردبیل احداث می‌کند

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: گروه سرمایه‌گذاری شستا شهرک دارویی در اردبیل احداث می‌کند.

گروه سرمایه‌گذاری شستا شهرک دارویی در اردبیل احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در جریان بازدید گروه سرمایه‌گذاری شستا از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: در این بازدید هیئتی مرکب از متخصصان حوزه سرمایه‌گذاری دارویی تامین از زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری شستا جهت بررسی و ارزیابی در زمینه ایجاد شهرک دارویی و احداث مجتمع دارویی حضور داشتند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی بوده که کلیه امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی مهیا می‌باشد.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین از فعالیت یک شهرک تخصصی در استان خبر داد.

ملاطفی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در بخش دارو جزو صنایع اولویت‌دار بوده و این شرکت آماده است در صورت لزوم برای احداث و راه‌اندازی شهرک تخصصی تولید دارو با منشا گیاهی زمین واگذار کند.

این مسئول به مزیت‌ها و ظرفیت‌های حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و بیان داشت: ‌در این شهرک‌ها تمامی امکانات مورد نیاز در اختیار صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل متذکر شد: اعطای تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری، معرفی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری و کمک به تجدید ساختار و نوسازی صنایع از جمله اقدامات حمایتی شهرک‌های صنعتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ملاطفی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ ارتقای کیفیت بهره‌وری، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب کار از عمده فعالیت‌های این شرکت برای واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

انتهای پیام/62005/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول