اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان عنوان کرد

تصویب 6 طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: 6 طرح پژوهشی در کارگروه پژوهشی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان تصویب شد.

تصویب 6 طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان

حمید قاسم‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پس از مطالعات انجام شده در ارتباط با نقشه استانی خوشه‌های کسب و کار و نتایج مثبت حاصل از توسعه دو خوشه بزرگ کسب و کار پسته و خرما، مطالعات امکان‌سنجی سه خوشه دیگر توسط  کارگروه برنامه‌ریزی استانداری کرمان مورد بررسی و انتخاب قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز توسعه دو خوشه کسب و کار خرمای بم و پسته رفسنجان، تداوم توسعه این دو خوشه به انجمن‌های فراگیر پسته و خرمای استان واگذار شده است.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبه کارگروه استانی توسعه خوشه‌های کسب و کار در جلسه پژوهشی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان برگزار و مطالعات امکان‌سنجی خوشه صنعتی واحدهای تولیدی فرش، سنگ‌های تزئینی و محصولات گلخانه‌ای جنوب استان کرمان مصوب شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه پس از نقد و بررسی طرح‌های پژوهشی علاوه بر سه طرح امکان‌سنجی، نیازسنجی آموزشی واحدهای تولید و فرآوری سنگ استان کرمان، شناسایی نوع، بسته‌بندی و برندهای رطب و خرما و نحوه ورود به بازار و بررسی علل راکد ماندن واحدهای صنعتی که از تسهیلات یارانه‌دار استفاده کرده‌اند، مصوب شد.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول