اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 شهریورماه

یادواره شهدای بخش جبالبارز جیرفت برگزار می‌شود

بخشدار جبالبارز گفت: یادواره 56 شهید بخش جبالبارز شهرستان جیرفت 21 شهریورماه در مسجد جامع روستای گراغان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بخش جبالبارز جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد سعیدی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی یادواره شهدای جبالبارز در این شهرستان اظهار داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام این یادواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ششمین یادواره‌ای است که در بخش جبالبارز برگزار می‌شود، افزود: این یادواره در روستای گراغان زادگاه شهیدان سردار غلامحسین سعیدی‌نژاد و امیر سرتیپ کیانوش صباحی برگزار می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: یادواره شهدای بخش جبالبارز در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم و همچنین مسئولان برگزار می‌شود.

وی، حضور مردم در یادواره‌ها را سبب احترام به مقام شامخ شهدا دانست و ابراز داشت: این یادواره 21 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع روستای گراغان برگزار می‌شود.

بخشدار جبالبارز با بیان اهمیت انعکاس زندگینامه شهدا و وصیت‌نامه آنان در جامعه، اذعان داشت: با جاری شدن نام و یاد شهدا برکت در زندگی مردم وارد و موجب سعادت دنیوی و اخروی آنان می‌شود.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول