اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای فصل پاییز در 7 شهر استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز به مناسبت هفته دفاع مقدس در هفت شهر این استان خبر داد.

یادواره شهدای فصل پاییز در 7 شهر استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره‌ شهدای فصل پاییز در شهرهای اراک، خمین، ساوه، محلات، شازند، دلیجان و آشتیان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار مکتوب به جا مانده از شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز در شهرهای اراک، ساوه، خمین، محلات، شازند و دلیجان برگزار می‌شود.

هنرمند افزود: تعویض پرچم قبور پاک و مطهر شهدا در سطح استان، عطر افشانی و گلباران قبور شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، نواختن زنگ ایثار و جوانمردی در مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره‌‌گویی در شهرهای اراک، خمین و ساوه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های دو و میدانی، فوتسال و کوهنوردی، شرکت در نشست مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، حضور یک گروهان از خانواده شاهد و ایثارگر در رژه سراسری به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در صف مقدم نیروهای نظامی و انتظامی در روز 31 شهریور را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول