اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سوادکوه خبر داد

آیت‌الله نوری‌همدانی سخنران یادواره شهدای سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از سخنرانی آیت‌الله نوری‌همدانی در یادواره شهدای شهرستان سوادکوه خبر داد.

آیت‌الله نوری‌همدانی سخنران یادواره شهدای سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، علی درزی عصر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی از برگزاری بزرگ‌ترین یادواره شهدای سوادکوه در این شهرستان خبر داد و گفت: دو یادواره محوری در دو سال گذشته در شهرهای زیراب و پل سفید برگزار شد و امسال یادواره 421 شهید شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در شیرگاه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران در دی ماه سال گذشته و لزوم برپایی نهضت برگزاری یادواره شهدا در کشور، افزود: 13 یادواره شهدا در سوادکوه برگزار می‌شود که برای برگزاری آبرومند این یادواره‌ها همکاری و همراهی مردم و بسیجیان لازم است.

وی از جمع‌آوری مجموعه آثار شهدای سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه، زندگینامه، خاطرات همرزمان و آثار مکتوب شهدا و هر اثر دیگری از شهدا را جمع‌آوری کردیم تا نسل‌های آینده از برکات آن استفاده کنند.

درزی با تاکید بر اینکه شهدا زنده‌اند و این ما هستیم که نیاز به یادآوری داریم، تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه شهرستان با برگزاری مناسب یادواره‌ها لحاظ شود.

عضو شورای اداری شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، حضور شخصیت‌های برجسته دینی در یادواره‌های شهدا را از فعالیت‌های لازم برای اهمیت دادن به جایگاه شهدا ذکر کرد و گفت: آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید کشور سخنران یادواره شهدای شهرستان سوادکوه خواهد بود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول