اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

سومین یادواره شهدای روحانی در ملایر برگزار می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری سومین یادواره شهدای روحانی ملایر خبر داد.

سومین یادواره شهدای روحانی در ملایر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام داود عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه شهدا در بین مردم از جایگاه و قداست بالایی برخوردارند، افزود: امروز هر چه داریم از شجاعت و خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در زمان پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس نقش کلیدی و اساسی را داشته است، تصریح کرد: بسیاری از شهدای ما در جنگ تحمیلی طلاب و روحانیون بودند که همدوش سایر رزمندگان در دفاع از کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راه به شهادت رسیدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از وجود 22 طلبه شهید در ملایر خبر داد و افزود: امسال برای سومین بار یادواره شهدای روحانی در شهرستان ملایر همزمان با 14 مهر ماه شهادت امام جواد(ع) برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و مسئولان در مسجد جامع ملایر و با حضور یکی از سخنرانان مطرح کشور برگزار می‌شود.

عباسی برگزاری یادواره‌ها را کمترین و حداقل کار در تکریم شهدا برشمرد و گفت: اگر ایثار شهدا نبود، امروز دشمن به درون خانه‌های ما می‌آمد و جنایات زیادی مرتکب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای روحانی نسبت به شهدای سایر اقشار، تعداد بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند و این نشان از آن دارد که روحانیت عامل به سخن خود بوده و پیشتاز در عرصه جهاد فی سبیل الله است.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول