اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-11

آیت‌الله علما: برگزاری یادواره شهدا پشتوانه انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب پشتوانه می‌خواهد و پشتوانه باید حق باشد تا ماندگار شود و برگزاری یادواره شهدا موجب گرامیداشت ارزش‌ها و پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله علما: برگزاری یادواره شهدا پشتوانه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در یادواره 466 شهید اصناف استان کرمانشاه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه که در تالار بعثت برگزار شد، گفت: انقلاب پشتوانه می‌خواهد و پشتوانه باید حق باشد تا ماندگار شود.

وی اظهار داشت: امروزه کشورهای غربی گرفتار شدند، چراکه ملاک را واقعیت قرار ندادند و گرفتاری‌هایی که در سوریه، پاکستان، مصر و غیره درست شده توطئه مستکبران عالم برای جلوگیری از صدور تفکر ایران اسلامی است.

علما با تاکید بر اینکه منشأ گرفتاری‌های عالم آمریکا و هم‌دستانش است، افزود: این امر نشان‌دهنده این است که آمریکا پشتوانه حق ندارد و مزاحمت آن برای ایران به منظور جلوگیری از صدور انقلاب است، در صورتی ‌که نمی‌توان با واقعیت جنگید.

به گفته علما، واقعیت‌های انقلاب را باید به نسل‌های آینده انتقال دهیم و ستون انقلاب، اسلام است و هدایت با رهبری است و همه ما باید قدر این انقلاب را بدانیم.

وی با اشاره به خدمات حاج مهدی عراقی افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی موجب گرامی‌داشت ارزش‌ها و پشتوانه‌های انقلاب است و امروز بنا داشتم سخنان دیگری بگویم که با دیدن عکس‌های این مراسم در محور دیگری سخن خواهم گفت.

شهید حاج رضایی سردسته همه داش‌های تهران بود

امام‌جمعه کرمانشاه اعلام کرد: طیب حاج‌رضایی سردسته همه داش‌های تهران بود و امام راحل، اول محرم پیام داد که عاشورا باید عاشورای قم شود و نیروهای دژخیم شاه به مدرسه فیضیه ریختند و همه‌چیز را به هم ریخته و کشتار به راه انداختند.

علما افزود: طیب در آن سال عکس‌های امام راحل را چاپ کرد و در همه‌جا توزیع کرد و شاه از طیب خواست که به دروغ اعتراف کند از جمال عبدالناصر پول گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: طیب در جواب شاه پاسخ داد که تاکنون هر کاری انجام داده‌ام، ولی با نائب امام زمان(عج) در نمی‌افتم که به همین خاطر شاه ملعون، وی را اعدام کرد.

وی اظهار داشت: طیب در زمان حیاتش گفته بود که بر این امید هستم که امام(ره) بعد از نماز من را دعا کند و در روز اعدام طیب، حوزه علمیه قم به دستور مراجع تقلید تعطیل شد.

هح

انتهای پیام/2700/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول