اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد

برگزاری یادواره شهدای دولت و کارمند در ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند ملایر همزمان با هفته دولت خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای دولت و کارمند در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر اسماعیل حمزه‌لویی بعد از ظهر امروز در ستاد برنامه‌ریزی هفته دولت شهرستان ملایر با اشاره به اینکه هر چه داریم از رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و خاک وطن است، بیان کرد: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما امری ضروری است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور خدمات بزرگ شهیدان رجایی و با هنر و است که در دوران خدمت‌رسانی به کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و برگزاری یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان کمترین کاری است که ما در قبال این شهدا انجام می‌دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره شهدای دولت و شهدای کارمند شهرستان ملایر همزمان هفته دولت خبر داد و افزود: این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در ساعت 9 صبح روز هفتم شهریور ماه در سینما فرهنگیان ملایر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به سالروز ورود آزادگان در کشور اشاره کرد و افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان سرافراز که با از خودگذشتگی خود در اسارت سخت‌‌ترین شرایط دشمن را تحمل کردند آزادگان شاغل در ادارات شهرستان توسط بنیاد شهید این شهرستان تجلیل می‌شوند.

حمزه‌لویی در ادامه از وجود 120 آزاده سرافراز در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: سه تن از این آزادگان در دوران اسارت بر اثر رنج و شکنجه‌هایی دشمن به شهادت رسیده و شش تن دیگر نیز بعد از آزادی به دیار باقی شتافتند.

وی از اجرای طرح سپاس در قدردانی از آزادگان و خانواده‌هایشان از دیروز خبر داد و تصریح کرد: در این طرح بنیاد شهید با سرکشی به آزادگان و خانواده‌هایشان از مقام این عزیزان تجلیل خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر غبارروبی و گلباران مزار شهدای آزاده و متوفی با حضور مسئولان و برنامه‌های فرهنگی و... را از اقدامات انجام شده بنیاد شهید ملایر در 26 مرداد ماه برشمرد.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول