اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 و 11 شهریور ماه

2 یادواره شهدا در مجن و بسطام برگزار می‌شود

یادواره 57 شهید شهر مجن و 82 شهید شهر بسطام به همت حوزه مقاومت بسیج کربلا و پایگاه‌های تابعه برگزار می‌شود.

2 یادواره شهدا در مجن و بسطام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرمانده بسیج کربلای بسطام ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره‌‏ها که با حضور مسئولان تشکیل شد، با اعلام این خبر بیان کرد: یادواره 57 شهید شهر مجن، پنج‏شنبه، هفتم شهریور ماه در مسجد جامع شهر مجن به همت پایگاه بسیج ثامن‌الائمه این شهر برگزار خواهد شد.

ولی‌الله غلامی افزود: در این یادواره حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم سخنرانی و علی‌اکبر نظری مداحی خواهند کرد.

فرمانده بسیج کربلای بسطام با اشاره به یادواره شهر بسطام نیز گفت: یادواره 82 شهید شهر بسطام به همت پایگاه بسیج کربلا، 11 شهریور ماه مصادف با شام غریبان شهادت امام صادق(ع) در امامزاده محمد(ع) بسطام برگزار خواهد شد.

غلامی خاطرنشان کرد: در این یادواره، حجت‏‌الاسلام مهدیان استاد حوزه و دانشگاه از استان هرمزگان سخنرانی می‌‏کند و جعفر ملائکه از مشهد به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: از عموم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دعوت می‌شود تا در این یادواره‌ها شرکت کنند و تجدید پیمانی دوباره با راه شهدا و امام راحل (ره) داشته باشند و موجبات قوت قلب خانواده‌‏های معظم شهدا را فراهم آورند.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول