اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آمل:

دهیاری‌ها پیگیر یادواره‌های شهدا باشند

فرمانده سپاه ناحیه آمل از دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی روستاها خواست پیگیر یادواره‌های شهدا باشند.

دهیاری‌ها پیگیر یادواره‌های شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی صبح امروز در جمع اعضای منتخب شورای اسلامی روستاهای شهرستان آمل با تاکید بر نقش و جایگاه شوراها در افزایش رضایت‌مندی مردم اظهار داشت: شوراها و دهیاران نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم و رضایت آنها از عملکرد نظام دارند.

وی با بیان اینکه بگذاریم وقتی دوستداران انقلاب شما را می‌بینند لذت ببرند، افزود: زمانی که کارها به درستی و برای رضای خدا صورت گیرد نتیجه کار نیز رضایت بخش خواهد بود.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه شوراها نقش بسیار مهمی به نام انتخاب دهیار دارند، اظهار داشت: انتخاب دهیار مهم‌ترین وظیفه شورا است تا از این طریق خدمات رسانی به مردم منضبط شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب شورای بخش نیز برای عهده اعضای شورای اسلامی روستاها است، خاطرنشان کرد: دقت کنید کسانی که انتخاب می‌کنید افرادی باشند که از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

مسلمی با اشاره به اینکه باید در روستاها پایگاه‌های بسیج و شوراهای روستا در یک سمت و سو باشند، تاکید کرد: باید در شوراها کسانی باشند که مسیر شهدا را ادامه دهند.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه اگر نیت مادی و پستی مطرح باشد هیچ وقت به درجات بالا نمی‌رسیم، گفت: نیت کارها باید برای رضای خدا و خلق خدا باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دهیاری باید انتخاب شود که پیگیر یادواره شهدا باشد، گفت: شوراها و دهیاری‌ها باید به دنبال گسترش آرمان‌های امام راحل باشد.

وی بیان داشت: نگاه ما و اعضای شورا و دهیاران باید نگاه سازندگی عمرانی و سیاسی باشد.

مسلمی با اشاره به اینکه رسالت سپاه نگهداری از مرز جمهوری اسلامی ایران است؛ افزود: یک بسیجی این ماموریت مرزبانی را به امانت می‌گیرد و آن را به دیگران نیز واگذار می‌کند.

فرمانده سپاه آمل با اعلام اینکه دهیاران پیگیر یادواره‌های شهدا باشند از شوراهای اسلامی روستایی خواست به توسعه فرهنگی و مذهبی روستاها بپردازند.

انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول