اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خبر داد

برگزاری یادواره شهدای دولت در اراک

استاندار مرکزی از برگزاری یادواره شهدای دولت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اراک خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای دولت در اراک

علی‌اکبر شعبانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این یادواره به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در روز هفتم شهریورماه در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: شهیدان این مرزو بوم مایه بقای انقلاب اسلامی هستند و به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 223 پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 530 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در هفته دولت 52 طرح در اراک، 4 طرح در زرندیه، 10 طرح در محلات، 34 طرح در خمین، 14 طرح در خنداب، 19 طرح در تفرش، 19 طرح در کمیجان، 9 طرح در فراهان، 6 طرح در آشتیان، 14 طرح در دلیجان، 3 طرح در ساوه و 39 طرح در شازند به بهره‌برداری می‌رسند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها یک‌هزار و 62 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/87005/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول