اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

تکلیف معتادان ولگرد در سطح شهر زنجان روشن شود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد: باید تکلیف معتادان ولگرد در سطح شهر زنجان روشن شود.

تکلیف معتادان ولگرد در سطح شهر زنجان روشن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مختار شیرمحمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مردم استان زنجان خواستار ایجاد مرکز نگهداری از معتادین هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 مرحله از طرح مورد نظر به منظور جمع‏آوری معتادان در استان زنجان اجرا شده است، تصریح کرد: آنها دست ما را خوانده‏اند و مطمئن هستند پس از دستگیری دوباره آزاد می‏شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه باید دستگاه‏های مختلف در زمینه ایجاد مرکز نگهداری معتادان همکاری داشته باشند، افزود: باید تکلیف معتادین ولگرد در سطح شهر روشن شود.

در ادامه این جلسه عضو شورای اسلامی شهر زنجان در زمینه عدم واریز اعتبار برای احداث مرکز نگهداری معتادان توسط شهرداری، اذعان داشت: طی تماسی که از دفتر معاونت سیاسی استاندار به شهرداری صورت گرفته است، خواسته‏اند که این اعتبار به حساب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر واریز نشود.

علیرضا بهرام‏خانی با بیان اینکه شهرداری زنجان در حال حاضر آماده واریز پول به حساب است، یادآور شد: اما نمی‏داند این اعتبار 150 میلیون تومانی را به چه حسابی و به نام چه سازمانی واریز کند.

وی با اشاره به اینکه همه مکاتبات در این زمینه موجود است و شهرداری و شورا در این راستا به سرعت عمل کردند، افزود: همه مذاکرات صورت گرفته نیز حاکی از این است که هیچ کسی هزینه‌کرد مبلغ 150 میلیون تومان را نپذیرفته است.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول