اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده:

فضا برای تنگ کردن عرصه بر فروشندگان مواد مخدر فراهم است

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده گفت: فضا برای تنگ کردن عرصه بر فروشندگان مواد مخدر فراهم است و انتظار داریم که با آنها به شدت برخورد شود.

فضا برای تنگ کردن عرصه بر فروشندگان مواد مخدر فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدیداله فاطمیان در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده اظهار داشت: مهمترین علل شیوع مواد مخدر در خانواده ها عدم آگاه‌سازی آنان از خطرات و عواقب نابهنجار مواد مخدر است.

وی افزود: دستگاه‌های متولی پیشگیری از مواد مخدر باید با ورود به حوزه‌های فرهنگی در جامعه نسبت به آگاه کردن مردم جامعه از طریق برگزاری همایش‌ها، سمینارها و مشاوره رایگان، خانواده‌ها را نسبت به این مسئله مهم آگاه سازند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد و جلوگیری از شیوع آن در جامعه اجرای کارهای فرهنگی توسط مردم، رسانه‌ها، مراکز آموزشی و مسؤلان ضرورت دارد.

فاطمیان تصریح کرد: خروج جوانان جویای کار به سایر شهرستان‌های کشور و نبود نظارت دقیق باعث کشانیده شدن جوان به سمت و سوی اعتیاد می‌شود.

وی افزود: مهمترین وظیفه والدین و مسئولان محافظت از فرزندان و اعضای خانواده بوده که در دام سیاه و ننگین اعتیاد گرفتار نشوند و این حرکت مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده است.

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده بیان داشت: متاسفانه در برخی خانواده‌ها اجازه صحبت کردن و بیان دیدگاه‌های فرزندان وجود ندارد و جوان و فرزند در خانواده مجبور است درددل خود را به دوستان ناباب و هنجارشکن و معتاد بگوید که در نتیجه این جوان و فرزند ناخواسته گرفتار دام اعتیاد می‌شود.

فاطمیان گفت: متاسفانه کنایه‌های نیش‌دار و طعنه‌های تمسخرانگیز به فرزندان گام دیگری است که فرزندان و جوانان را به سمت و سوی مواد مخدر هدایت می‌کند.

وی اذعان داشت: از زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و مراجع قضایی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم، فضا برای تنگ کردن عرصه بر فروشندگان مواد مخدر فراهم است و انتظار داریم که با آنها به شدت برخورد شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاهی رساندن به اقشار جامعه دارند.

فاطمیان دغدغه همه مسئولان را حل مسئله مواد مخدر دانست و گفت: باید تمام دستگاه‌های متولی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نسبت به برنامه‌ریزی هدف‌دار با هم هماهنگ بوده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کنند تا شاهد به نتیجه رسیدن تلاش‌های همه مسئولان امر باشیم.

انتهای پیام/82013/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول