اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری ماموران ایست و بازرسی تنگ سرخ صورت گرفت

دستگیری 9 قاچاقچی مواد مخدر در بویراحمد

فرمانده انتظامی بویراحمد گفت: هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی تنگ سرخ یاسوج منجر به دستگیری 9 قاچاقچی و کشف مواد مخدر شد.

دستگیری 9 قاچاقچی مواد مخدر در بویراحمد

علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی تنگ سرخ یاسوج منجر به دستگیری 9 قاچاقچی و کشف مواد مخدر شد.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در محور یاسوج به شیراز حین بازرسی خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودروی سمند مشکوک و هر دو خودرو را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی بویراحمد گفت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بازرسی از این دو خودرو، موفق به کشف مقدار 24 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طور ماهرانه‌ در این دو خودرو جاسازی شده بود.

وی اظهار داشت: در این رابطه راننده هر دو خودرو و سرنشینان آن به هویت‌های مشخص که به صورت پوشش خانوادگی قصد جابه‌جایی این مقدار را به شهر یاسوج داشتند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

کاشانی خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون‌گریز و قانون‌شکن، با مرکز فوریت‌های 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول