اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کردستان:

کشف 233 کیلوگرم تریاک در کردستان/ 600 هزار انواع قرص مواد مخدر کشف شد

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کردستان از کشف و ضبط 233 کیلوگرم تریاک و 600 هزار عدد انواع قرص مخدر و روان‌گردان طی 4 ماهه نخست سال‌جاری در این استان خبر داد.

کشف 233 کیلوگرم تریاک در کردستان/ 600 هزار انواع قرص مواد مخدر کشف شد

جعفر آژنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به اثرات و عواقب ناگوار استفاده از قرص‌های روانگردان که بعضا منجر به وقوع جنایاتی هولناک شده است بحث جمع‌آوری و مبارزه با توزیع این قرص‌ها به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 600 هزار انواع قرص مخدر و روان‌گردان در این استان کشف و ضبط شده است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان از کشف بیش از 324 کیلو مواد مخدر طی 4 ماهه اول امسال به عنوان یکی دیگر از اقدامات انتظامی استان نام برد و افزود: 233 کیلو و 541 گرم از این مواد مخدر تریاک بوده است.

آژنگ خاطرنشان کرد: در طول 4 ماهه نخست استان با اجرای طرح‌های مختلف در سطح استان 4 باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم و در مجموع یک‌هزار و 161 نفر نیز به اتهام تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان تصریح کرد: توقیف 23 دستگاه خودرو متعلق به باندهای و توزیع کنندگان مواد افیونی از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان طی 4 ماه اول امسال بوده است.

انتهای پیام/79002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول