اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف بیش‌از 29 کیلوگرم مواد مخدر در محور اصفهان ـ یاسوج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش‌از 29 کیلوگرم مواد مخدر در محور اصفهان ـ یاسوج خبر داد.

کشف بیش‌از 29 کیلوگرم مواد مخدر در محور اصفهان ـ یاسوج

سرهنگ سعید بالش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌ها و برخوردهای پلیس مواد مخدر با متخلفان و قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ماموران مواد مخدر با هوشیاری و جدیت تمام با خودروهای مشکوک و قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانون برخورد می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف مواد مخدر در محور اصفهان به یاسوج خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی گزارشی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط خودروی زانتیا در محور اصفهان به یاسوج بلافاصله ماموران جهت شناسایی و پیگیری موضوع وارد کار شدند.

بالش‌زر در ادامه اذعان کرد: ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه با هماهنگی مقام قضایی در محور مواصلاتی  اصفهان به یاسوج خودروی زانتیای گزارش شده را متوقف کردند و راننده دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مرکز ارجاع داده شد.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی زانتیا 29 کیلو و 900 گرم تریاک به صورت ماهرانه داخل خودروی مذکور جاسازی شده بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد و فرد شناسایی شده به مراجع قضایی تحویل داده ‌شد.

وی، با بیان این‌که اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر تباهی ضررهای جبران‌ناپذیر اجتماعی همچون ضعف پایبندی به اصول اخلاقی و دینی؛ ارتکاب انواع انحرافات و جرایم مثل سرقت، فحشا، خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی، تجاوز و قتل؛ افزایش شغل‌های کاذب و نامناسب و بیکاری و ... را به همراه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف قانون گریز و قانون‌شکن با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گیرند تا ماموران انتظامی نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: همواره باید کاری کرد که دست فروشندگان مواد مخدر به کشور و استان کوتاه شود از این‌رو ماموران مواد مخدر در تمامی شرایط با هوشیاری و آگاهی جلوی ورود مواد مخدر به استان آن گرفته می‌شود.

انتهای پیام/82011/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول