اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع محیط زیست

«شب‏های اطلسی» از صدا و سیمای مرکز سمنان پخش می‌‏شود

نخستین سری از برنامه‏‌های مفرح و تخصصی حفاظت محیط زیست استان سمنان به نام «شب‏های اطلسی» روی آنتن صدا و سیمای مرکز سمنان رفت.

«شب‏های اطلسی» از صدا و سیمای مرکز سمنان پخش می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، ناصر حامدی تهیه‏‌کننده برنامه شب‏های اطلسی پس از پخش اولین قسمت برنامه گفت: این برنامه هر شب به مدت یک ساعت از صدا و سیمای مرکز سمنان با موضوع حفاظت محیط زیست تهیه و پخش می‏‌شود.

وی در ادامه هدف ساخت این برنامه را معرفی جاذبه‏‌های طبیعی استان و راه‏کارهای حفظ طبیعت‏ با حضور چهره‌‏های سرشناس کشوری و منطقه‏‌ای عنوان کرد.

حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز ضمن قدردانی از ساخت این برنامه و تشکر از دیدگاه مثبت مدیریت و تعامل سازنده مسئولان صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: رسانه‌ها به ‌عنوان یکی از ارکان اصلی ارتقای دانش محیط زیستی جامعه می‌توانند آگاهی عمومی را از مسائل زیست محیطی بالا ببرند و آنها را با چالش‏‌هایی که در کوتاه‌‏مدت و بلندمدت متوجه محیط زیست و متعاقب آن نوع بشر خواهد بود، آگاه سازند.

وی در پایان اشاره کرد: رسانه‏‌ها نقش بی‌بدیلی در جلب توجه افکار عمومی بر عهده دارند و قطعاً بدون کمک رسانه‌های ارتباط‌ جمعی نمی‌توان شاهد گسترش و بسط فرهنگ محیط زیستی در جامعه بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان بسیج سرمایه‏‌های اجتماعی در راستای حفاظت و بهره‌‏برداری خردمندانه از طبیعت را فقط با همکاری و همراهی همه جانبه رسانه‏‌ها به خصوص رسانه ملی امکان‏‌پذیر و موفق قلمداد کرد.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول