اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بم در مجلس تأکید کرد

توجه صدا و سیما به ظرفیت‌ شهرستان‌های شرقی کرمان

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های شرق استان دارای ظرفیت و توانایی‌های فراوانی است که می‌طلبد، صدا و سیما در زمینه معرفی و نمایش آنها تلاش کند.

توجه صدا و سیما به ظرفیت‌ شهرستان‌های شرقی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ظهر امروز در آیین تجلیل مسئولان بم از صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت:  پخش مستقیم مراسم جمع‌خوانی قرآن از شهرستان بم برگرفته از نیات پاک این مردم است که در مراحل مختلف حمایت خود را از نظام و اسلام نشان داده‌اند.

وی گفت: شهرستان‌های شرق استان دارای ظرفیت و توانایی‌های فراوانی است که می‌طلبد، صدا و سیما در زمینه معرفی و نمایش آنها تلاش کند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: صدا و سیما مجموعه ارزشمندی است که تقدیر از مدیران و عوامل اجرایی آن بسیار لازم و ضروری است.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم ضمن تقدیر از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: وحدت و همدلی مردم شهرستان سبب شد تا مراسم معنوی جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت باشکوه برگزار و مایه افتخار شود.

وی با بیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی نیز از افتخارات بم است، بیان داشت: مردم مؤمن و متدین شهرستان همواره در برنامه‌های مختلف حضور پرشور داشته و توانستند، حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: راه‌اندازی سامانه دیجیتال در شهرستان بم از خدمات ارزشمند صدا و سیما است که در این راستا حمایت مسئولان و همچنین اصناف و بازاریان شهرستان قابل تقدیر است.

فرماندار بم گفت: به زودی استودیوی خبر در شهرستان راه‌اندازی و دفتر خبری شهرستان از نظر امکانات و تجهیزات در سطح استان بی‌نظیر می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول