اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

صدا و سیما در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در قزوین صدا و سیما را در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرین و تأثیرگذار دانست و گفت: به تعبیر امام راحل(ره) صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است؛ بنابر این رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.

صدا و سیما در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است

آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران رسانه ملی و شبکه استانی در پخش ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عملکرد صدا و سیما اعم از شبکه‌های ملی و سراسری و شبکه استان قزوین در این ماه مفید و ارزشمند بود.

وی استفاده از بیانات مراجع معظم تقلید، مصاحبه با ائمه جمعه و کارشناسان مسائل دینی، پخش جمعی قرآن کریم و پخش سریال‌هایی با محتوای دینی از رسانه ملی را از جمله برنامه‌های قابل تحسین صدا و سیما در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به پخش مستقیم مراسم احیای شب‌های قدر بیان کرد: در اقدامی ارزشمند امسال رسانه ملی و استانی در ماه مبارک پخش برنامه‌های مراسم لیالی‌القدر در حرم مطهر امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س)، حرم مطهر امام خمینی (ره) و در استان قزوین در حرم مطهر امامزاده حسین (ع) را در دستور کار خود قرار داده بود که جای تقدیر است.

به گفته باریک‌بین پخش چنین برنامه‌هایی در جوانان اثرات مثبت زیادی دارد که این آثار مثبت را می‌توان در جامعه مشاهده کرد.

وی با اشاره به انتظارات مردم از این رسانه ملی تصریح کرد: قضاوت در مورد عملکرد صدا و سیما به معنای نفی نقاط ضعف نیست بلکه صدا و سیما نیز مانند دیگر سازمان‌ها و ادارات قابل نقد است.

امام جمعه قزوین ابراز امیدواری کرد؛ مسئولان صدا و سیما با استفاده از دیدگاه‌های کارشناسان و پیشنهادهای سازنده صاحب‌نظران برای عمق‌بخشی به کیفیت برنامه‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/77010/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول