اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس انتقاد کرد

تبلیغ فرهنگ مصرف‌گرایی و موضوع شانس در صداوسیما/جامعه را تنبل نکنیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغ فرهنگ مصرف‌گرایی و موضوع شانس از سوی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما، جامعه را تنبل می‌کند، پس باید این نوع تبلیغات را ساماندهی کرد.

تبلیغ فرهنگ مصرف‌گرایی و موضوع شانس در صداوسیما/جامعه را تنبل نکنیم

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه باید در راستای تقویت فرهنگ کار و تلاش در جامعه اقدام کرد، اظهار داشت: نهادینه‌سازی این فرهنگ زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش جامعه را فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه باید با تبلیغ استفاده از کالاهای داخلی زمینه توسعه اقتصاد کشور را ایجاد کرد، ادامه داد: دوری از تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات رسانه‌ها به ویژه صداوسیما فرهنگ ما را به سوی فرهنگ مصرف‌گرایی سوق می‌دهند، ابراز داشت: از سوی دیگر این تبلیغات موضوع «شانس» و «قسمت» را رواج می‌دهند که چندان جالب نیست.

وی شایع شدن این موضوعات و به حاشیه راندن فرهنگ کار و تلاش در جامعه را خطرناک دانست و افزود: این موضوع می‌تواند جامعه را تنبل کند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه باید این گونه تبلیغات را ساماندهی کرده و آنها را محدودتر کرد، ابراز داشت: تشویق جامعه به سوی شانس از یک سو و ترغیب به سمت مصرف بیشتر از سوی دیگر اصلاً به نفع نخواهد بود.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول