اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فاصله گرفتن از تفکر بسیجی زیان‌بخش است

استاندار اردبیل گفت: فاصله گرفتن از تفکر بسیجی و اندیشه‌های سازنده در این زمینه بسیار آسیب‌آفرین و نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

فاصله گرفتن از تفکر بسیجی زیان‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در همایش بسیج کارمندان که با هدف تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان اردبیل در سالن ولایت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز در مسیر حرکت عزت‌آفرین خود به سیره شهدا و همچنین مرام ارزشمند آنها نیاز داریم تا بتوانیم ثابت قدم در عرصه توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در خلق حماسه اقتصادی باید بسترهای حضور و تداوم همکاری سرمایه‌گذاران را شایسته فراهم آوریم و در سایه تفکر بسیجی بتوانیم بر دشمنان غالب شویم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: تنها تفکر بسیجی می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها پیش برد.

این مسئول اضافه کرد: فرماندهان و بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس راساً در میدان نبرد حضور یافتند و این تفکر ارزشمند و متعالی در حالی رژیم بعثی را به خاک ذلت نشاند که کشورهای متعددی به انحای مختلف از دشمن ما حمایت می‌کردند.

وی بیان کرد: اگر امروز هم بخواهیم کشورمان را با قدرت پیش ببریم باید همچنان با تفکر بسیجی حرکت کنیم و اگر این اندیشه در جامعه نهادینه شود، می‌توان ره صد ساله را یک شبه پیمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل کارمندان بسیجی شاغل در ادارات استان را به تلاش بیش از پیش برای خدمت‌رسانی به مردم استان فراخواند و یادآور شد: الگوی همه ما در این زمینه رهبر معظم انقلاب است که با برخورداری از کمترین امکانات دنیوی به حیات و خدمت پربرکت خود ادامه می‌دهد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود حضور پرشور مردم در انتخابات امسال را یادآور شد و گفت: همان‌گونه که مردم بزرگ ما حماسه عظیم سیاسی را رقم زدند مسئولان نیز با عملی کردن روحیات بسیجی در حوزه‌هایی مانند حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها و حذف برخی بروکراسی‌های زاید می‌توانند بسترساز تحقق حماسه اقتصادی باشند.

وی دقت نکردن در شرح وظایف اداری را فاصله گرفتن از تفکر بسیجی دانست و تاکید کرد: اگر در سطح کشور به توفیقاتی دست یافته‌ایم به برکت تفکر بسیجی و اقدامات قرب‌اللهی بوده است.

انتهای پیام/62001/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول