اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قرب قائم عنوان کرد

تکیه بر تفکر بسیجی تنها راه ساختن کهگیلویه و بویراحمدی آباد

فرمانده قرارگاه قرب قائم گفت: تکیه بر تفکر بسیجی تنها راه ساختن کهگیلویه و بویراحمدی آباد و توسعه یافته است.

تکیه بر تفکر بسیجی تنها راه ساختن کهگیلویه و بویراحمدی آباد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار عدل هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح اورژانس خاتم‌الأنبیای دهدشت با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم، اظهار داشت: امروز مردم منتظر ایفای نقش کارگزاران نظام در خلق حماسه اقتصادی هستند.

وی با تأکید بر لزوم پرداختن به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و تشویق مردم به تولیدات را در رأس برنامه‌های دست‌اندرکاران دانست و افزود: باید با تفکر بسیجی و روحیه جهادی به سمت و سوی پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

فرمانده قرارگاه قرب قائم فرهنگ و آموزش را یکی از شاخص‌های توسعه برشمرد و گفت: توجه به امنیت، عمران و امور زیربنایی از دیگر شاخص‌های توسعه به شمار می‌آید.

هاشمی، مشورت‌های سرمایه‌گذاری، توزیع عادلانه ثروت در جامعه، تولید و اشتغال را لازمه توسعه دانست و با تأکید بر لحاظ شدن کمک دولت مطابق قوانین مناطق محروم، اذعان داشت: دلایل رشد هر جامعه‌ای توجه به این شخص‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه اثرپذیری این شاخص‌ها وابسته به رعایت اصولی است از مدیران، مسئولان، نخبگان و صاحبان فکر در نظام اسلامی به اصل اول یاد کرد و تصریح کرد: در جامعه اسلامی کارها را باید با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و تلاش بی‌وقفه انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.

فرمانده قرارگاه قرب قائم، داشتن روحیه وجدان کاری و نظم در کار مدیران را لازم دانست و اذعان داشت: دلیل سبقت گرفتن برخی کشورها رعایت این اصل است.

هاشمی، وحدت، همدلی، اتحاد و همبستگی و پرهیز از تفرقه و جدایی را از دیگر اصول مؤثر در شاخص‌های توسعه خواند و افزود: رعایت اخلاق و توجه به کرامت انسانی منش و بزرگواری می‌تواند ما را برای رسیدن به شاخص‌ها یاری کند.

این مسئول ادامه داد: روح بزرگ اراده قوی و عزم راسخ باید در مسئولان حاکم شود و با تنگ نظری و فکر بسته امکان توسعه وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء راز موفقیت رزمندگان در عملیات‌های جبهه را همدلی و با هم بودن عنوان کرد و با تأکید بر لزوم پرهیز از سطحی‌نگری، منفی‌نگری و بدبینی نسبت به دیگران افزود: با خوش‌بینی نسبت به خود نمی‌توان به توسعه و رفع محرومیت دسترسی پیدا کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در بیاناتی خدمات قرارگاه‌های خاتم و قائم در محرومیت‌زدایی را ستودنی خواند و با تقدیر از زحمات مدیر عامل قرارگاه قائم در توجه به مناطق محروم تصریح کرد: خدمات خوبی در زمینه احداث حسینیه، زینبیه، خانه عالم و ساخت مساجد از سوی این قرارگاه صورت گرفته است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به نقدهای غیر منصفانه درباره مدیر عامل این قرارگاه اذعان داشت: نقدها نه تنها مانع حرکت هاشمی از ارائه خدمات شایسته نشد بلکه عزم وی در خدمات رسانی را دو چندان کرده است.

حسینی، امکان خطا و اشتباه در همه افراد را شدنی دانست و افزود: باید به کسانی که در امور خدمات رسانی توانمند هستند کمک کنیم تا بیشتر خدمت کنند نه اینکه مانع کار آنها شویم.

وی از کهگیلویه به عنوان شهرستان مرجع در استان یاد کرد و گفت: توجه به پیشرفت و توسعه شهرستان از سوی همه مسئولان امری لازم است.

انتهای پیام/82016/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول