اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان:

قریب 99 درصد از کارمندان استان سمنان بسیجی هستند

فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان گفت: قریب به 99 درصد از کارمندان استان سمنان بسیجی و در خدمت نظام و رهبری هستند.

قریب 99 درصد از کارمندان استان سمنان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان که با حضور مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، معاون توسعه منابع استاندار سمنان، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان سمنان و جمعی از مدیران کل ادارات در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دولت‏‌مداران با شهدا پیمان می‌بندند که راه و منش شهدا را ادامه دهند و تا زنده هستند از این مسیر برنخواهند گشت و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن می‏‌سپارند.

وی افزود: دولت‏‌مداران همه از جنس بسیج هستند و فلسفه وجودی بسیجیان این است که در مسیر شهدا باشند؛ مسیر شهدا همان خدمت‌‏گذاری به مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: امیدواریم همه بتوانیم به معنای واقعی کلمه بسیجی باشیم و با کار و خدمت‏ کردن در دستگاه‌های اجرایی، دل مردم را نسبت به نظام اسلامی بیشتر گرم کنیم.

استادحسینی گفت: در استان سمنان، مدیران اجرایی همه بسیجی هستند و بسیجی به معنای ایثارگری بوده و خدمت‏ کردن به مردم در جامعه اولویت آنهاست و این روحیات فقط با روحیه بسیجی سازگار است.

انتهای پیام/2249/ی10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول