اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی:

هدف سازمان بسیج جامعه زنان انتقال تفکر بسیجی به نسل‌های آینده است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مهم‌ترین هدف سازمان بسیج جامعه زنان انتقال تفکر بسیجی به نسل‌های آینده است.

هدف سازمان بسیج جامعه زنان انتقال تفکر بسیجی به نسل‌های آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اعظم محمدی بعد از ظهر امروز در همایش سبک زندگی در کانون امام علی(ع) اراک اظهار داشت: یکی از وظایف بسیج جامعه زنان انتقال تفکر بسیجی نشات گرفته از تفکر امام(ره) و ولایت به نسل‌های آینده جامعه بشری است.

وی تصریح کرد: تحقق سهم زنان در بسیج ملی به ‌منظور آمادگی همه ‌جانبه، تربیت و معرفی الگوهای فاطمی به جامعه زنان، ارتقای بصیرت و آگاهی دینی، ترغیب و ترویج حجاب و عفاف، تحکیم بنیان خانواده، شناسایی و معرفی شهدای زن به‌ عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و... از دیگر اهداف بسیج جامعه زنان است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تشکیل سازمان بسیج جامعه زنان در سال 59 با حضور زنان برجسته و غیور انقلاب خاطر نشان کرد: زنان همواره در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش سازنده، تعیین کننده و بسزایی داشته‌اند.

محمدی افزود: 13 مرداد سالروز شهادت مریم فرهانیان یکی از شهدای شاخص زن است که بسیج جامعه زنان به منظور الگوگیری از این زنان مجاهد و همچنین تقدیر از رشادت‌های زنان کشور این روز را به نام بسیج جامعه زنان نامگذاری کرده است.

وی بیان کرد: شهید مریم فرهانیان از جمله امدادگرانی بود که در زمان جنگ خالصانه خدمت کرد و زنان ما باید از این رشادت‌ها الگو بگیرند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تبلور نقش زنان در دفاع مقدس در حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سازمان گسترده و مردمی به نام بسیج جامعه زنان شکل می‌گیرد.

محمدی عمده فعالیت و هدف اصلی بسیج جامعه زنان در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس را پرداختن به مباحث امدادی و دفاعی عنوان کرد و ابراز داشت: زنان با تأسی از نقش زنان صدر اسلام و الگو پذیری ازآنان به وظیفه خطیر خود با برگزاری کلاس‌های آموزش دفاعی، امداد و نجات، کمک به مجروحان، تهیه مواد غذایی، تشویق و ترغیب مردان به حضور در جنگ و پرداختن به مسائل تربیتی فرزندان می‌پرداختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح فعالیت‌های بسیج جامعه زنان اظهار داشت: بسیج جامعه زنان در حوزه فرهنگی با برگزاری ده‌ها هیئت قرآنی به ‌منظور تربیت حافظان، قاریان قرآنی و آشنایی زنان با تفاسیر قرآنی و همچنین فرهنگ‌ سازی سبک زندگی اسلامی فعالیت‌های موثری داشته است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور با هدف ترویج انقلاب و ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل جوان و آشنایی با الگوهای برتر، برگزاری نشست‌های فقهی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری یادواره شهدا، کارگاه آموزش افزایش جمعیت، اجرای طرح تجلی محبت و همایش روز قشر، حضور در عرصه‌های سازندگی، اعزام گروه‌های جهادی، اعزام بانوان پزشک به مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و برگزاری نمایشگاه دستاوردها و معرفی شهیده شاخص از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان است.

در این مراسم علاوه بر معرفی شهید «سیده طاهره هاشمی» به عنوان شهید شاخص از نفرات برتر مسابقات تیراندازی جام خواهران ویژه روز قشر بسیج جامعه زنان تجلیل شد.

انتهای پیام/87002/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول