اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران:

100 بسیجی نفت و گاز گچساران به مناطق جنگی اعزام شدند

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اعزام 100 نفر از بسیجیان فعال این شرکت در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

100 بسیجی نفت و گاز گچساران به مناطق جنگی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن سمغانی‌نژادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اعزام 100 نفر از بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی (ع) نفت و گاز گچساران به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار کرد: این اردو با حضور بسیجیان فعال این شرکت برگزار شده است.

وی افزود: این بسیجیان در قالب کاروان راهیان نور کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با سه دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام شدند.

سمغانی‌نژادیان با اشاره به حضور روحانی، امدادگر و راوی در این کاروان یادآور شد: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی ایران از جمله اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: در این اردوی فرهنگی نیروهای بسیجی پایگاه‌های حوزه مقاومت و اعضای شورای حوزه امام حسن مجتبی(ع) این شرکت به مدت هفت روز از مناطق جنگی غرب کشور بازدید می‌کنند.

سمغانی‌نژادیان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این کاروان افزود: کارکنان بسیجی نفت و گاز گچساران در طول مدت اردو، با مناطق جنگی مریوان، بوکان، سقز، سردشت و بانه هرچه بهتر و بیشتر آشنا می‌شوند.

وی برگزاری این اردوهای فرهنگی و معنوی را در راستای فرهنگ‌سازی و نیز یادآوری و ارج نهادن به فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس بسیار مؤثر و ضروری عنوان کرد.

سمغانی‌نژادیان خاطرنشان کرد: کارکنان نفت و گاز گچساران در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری در زیر حمله دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند و به دفاع از تأسیسات و منابع عظیم نفتی پرداختند.

وی ادامه داد: امروزه نیز این کارکنان با ایثار در صحنه تولید و حضور مؤثر در جبهه‌ جنگ اقتصادی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به لزوم تلاش هر چه بیشتر در راه تحقق حماسه اقتصادی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش همه کارکنان این شرکت در راستای خودکفایی و افزایش تولید خواهد بود.

سمغانی‌نژادیان با بیان این‌‌که تلاش و کوشش برای تحقق شعار حماسه اقتصادی یکی از وظایف مهم بسیجیان صنعت نفت است، یادآور شد: بسیجیان ولایتمدار صنعت نفت گچساران همواره با کوشش و همدلی برای دستیابی هر چه بهتر و بیشتر به آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش مضاعف دارند.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول