اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

حاکم شدن فرهنگ بسیجی دنیا را به عظمت می‌رساند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با حفظ فرهنگ بسیجی و حاکم شدن تفکر ایثارگری، جهاد، شهادت و اخلاص دنیا به عظمت می‌رسد.

حاکم شدن فرهنگ بسیجی دنیا را به عظمت می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج کارمندان استان کردستان با اشاره به بسترهای موجود در این استان برای کار گفت: باید با همت مسئولان، مشکلات برطرف و رفاه همراه با معنویت حاصل آید.

وی با بیان اینکه یکی از زمینه‌های رستگاری انسان ارتباط با خداست، اظهار کرد: ایمان همان فلاح و رستگاری و به مقصد رسیدن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مالکیت فقط برای خدا واقعی و برای سایرین اعتباری است، خاطرنشان کرد: توفیق اصلی حرکت در راه خداوند است.

حجت‌الاسلام شاهرودی با تأکید بر اینکه مؤمنان واقعی خشوع دارند، معنای خشوع در نماز را درک عظمت الهی عنوان کرد و افزود: هیچ چیز جز خداوند توجه آن‌ها را جلب کند و کارهایشان تنها برای رضای خدا است.

وی بخشی از راه رستگاری را در ارتباط با دیگران دانست و گفت: مؤمنان باید نسبت به دشمنان رفتار قهری و شدید و نسبت به دوستان و مسلمانان با بصیرت و آگاهی کامل رحم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه انسان همواره با مشکلات سر و کار دارد، اظهار کرد: دنیا جای محدودیت‌ و آزمایش‌ها است و انسان باید از آزمایش‌ها سربلند بیرون بیاید تا ارتقا پیدا کند.

حجت‌الاسلام شاهرودی با یادآوری خلق حماسه سیاسی به بهترین شکل ممکن توسط مردم غیور ایران تصریح کرد: تلاش دشمن برای تحقق نیافتن این قضیه بود.

وی خواسته دشمنان را جدایی مردم از نظام عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بر خلاف خواست و نظر مستکبران، انتخابات به بهترین شیوه برگزار و هیچگونه مشکلی هم پیش نیامد و اکنون می‌بینیم کارها روال معمول خود را پی می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه رهبر نظام اسلامی با نور الهی تدبیر می‌کند، خاطرنشان کرد: باید قدردان نعمت ولایت بود و همانگونه که مردم تاکنون پشت رهبر گرانقدر انقلاب ایستاده‌اند از این به بعد نیز چنین باشد.

حجت‌الاسلام شاهرودی با اشاره به آنچه این روزها در کشور مصر در جریان است به یادآوری حوادث پس از انتخابات سال 88 در کشورمان پرداخت و گفت: به فرمایش رهبر انقلاب اگر مردم ایران هوشیار نبودند وضعیت کنونی مصر در سال 88 در ایران اتفاق می‌افتاد.

وی با تأکید بر اینکه امروز قطعا از گذشته نیرومندتر هستیم، اظهار کرد: احتیاجات ما به غرب در بسیار موارد قطع شده است و به استقلال لازم دست یافته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمن نتوانست به ما ضربه کاری وارد کند گفت: این مسئله به دلیل استقامت ما و دعوت دیگران به صبر است.

حجت‌الاسلام شاهرودی در ادامه سخنان خود، بسیج را یک فرهنگ حماسی، جهادی و اسلامی معرفی کرد و افزود: با وجود برخورداری از فرهنگ غنی ملی، نباید به دنبال فرهنگ حیوانی و منحط غرب رفت.

وی با بیان اینکه حریم‌ها باید حفظ شود، اظهار کرد: نگهبانی از آبرو و خاک و سرمایه‌های مادی و معنوی وظیفه‌ای همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه همه باید بسیجی باشند ویژگی‌های بسیجیان را ایستادگی، ساده‌زیستی و دفاع از ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: اگر این مسائل محقق شود عظمت و بزرگی صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار است گفت: بسیجی ماندن از آن هم مهمتر است، چرا که با حفظ فرهنگ بسیجی و حاکم شدن تفکر ایثارگری، جهاد، شهادت و اخلاص دنیا به عظمت می‌رسد.

انتهای پیام/79012/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول