اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

نصب 2 سامانه پیام متغیر vms در جاده‌های زنجان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از نصب دو سامانه پیام متغیر vms در محورهای اصلی زنجان خبر داد.

نصب 2 سامانه پیام متغیر vms در جاده‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رحمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسات رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این جلسات به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود.

وی به تفویض اختیار تشکیل رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای اشاره و تصریح کرد: براساس دستورالعمل جدید تمدید، تعویض و لغو مجوز فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری از ابتدای سال جاری در جلسات ویژه بررسی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از بررسی 17 پرونده در جلسات رسیدگی به تخلفات رانندگان اشاره کرد و افزود: در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی و تحصیل دلایل و مستندات و اخذ دفاع رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان متخلفان این بخش جریمه شدند.

وی، مسافرگیری خارج از پایانه، نرساندن مسافر به مقصد، عدم رعایت بخشنامه‌ها، مهار نامناسب بار، عدم رعایت شئونات اخلاقی و هم چنین حرکت با محموله ترافیکی در مسیر غیرمجاز را از مهم‌ترین تخلفات رانندگان در سال جاری است.

رحمتی از نصب دو سامانه پیام متغیر در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و افزود: این سامانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 960 میلیون و 770 هزار ریال انجام شده است.

وی، نصب سامانه‌های پیام متغیر را در راستای سیستم‌های هوشمند کردن حمل و نقل اعلام کرد و گفت: این سامانه در عوارضی آزاد راه زنجان- تبریز و زنجان- قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان سیستم‌های هوشمند حمل و نقل را از مهم‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی به رانندگان اعلام کرد و متذکر شد: استفاده از این سیستم در زمان‌های خاص کاربرد فراوانی دارد.

وی در پایان تأکید کرد: سیستم‌های هوشمند می‌تواند مسیرهای جایگزین را در ساعات اوج ترافیک نشان داده و از بسته بودن احتمالی خطوط به علت تعمیر و نگهداری رانندگان را مطلع کند.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول