اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

بیش از 2 میلیون مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شدند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های چهارمحال و بختیاری از جابجایی 2 میلیون و 197 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سال‌جاری خبر داد.

بیش از 2 میلیون مسافر در چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شدند

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در چهار ماهه اول امسال 2 میلیون و 197 هزار و 970 مسافر در مسیرهای درون و برون استانی از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و 516 هزار و 886 مسافر در درون استان و 681 هزار و 84 مسافر به خارج از استان مسافرت کرده‌اند.

کرمی ادامه داد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی هماهنگی‎های لازم با پلیس راه استان، اورژانس، هلال احمر و سایر ارگان‌های ذی‌ربط به‌منظور ایمنی سفر و ارتقای خدمات به مسافران انجام شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باعث کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای می‎شوند.

ناوگان عمومی برون‌شهری چهارمحال و بختیاری نوسازی می‌شود

وی در ادامه همچنین از ثبت نام نوسازی ناوگان عمومی برون‌شهری در استان خبر داد و افزود: به‌منظور نوسازی ناوگان عمومی برون‌شهری تسهیلات یک صد میلیون تومانی با نرخ بهره 15 درصد و بازپرداخت هفت ساله برای کامیون و اتوبوس در نظر گرفته شده است.

کرمی اضافه کرد: همچنین تسهیلات 40 میلیون تومانی برای مینی بوس با نرخ بهره چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول