اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان:

طرح زوج و فرد برای مسافران اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: با توجه به ورود دور دوم سفرهای تابستانی طرح زوج و فرد برای سهولت بازدید مسافران از اماکن تاریخی که در مرکز اصفهان هستند، اجرا نمی‌شود.

طرح زوج و فرد برای مسافران اجرا نمی‌شود

رضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد در اصفهان با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار داشت: هر چند طرح زوج و فرد را در هسته مرکزی شهر اجرا می‌کنیم، اما همچنان با ورود خودروهای تک سرنشین در این محدوده و ایجاد ترافیک روبرو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش ترافیک در محدوده مرکزی شهر پلیس مجبور به اعمال قانون و جلوگیری از ورود خودروها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مراکز اداری و نیز ضروری شهروندان در این نقطه شهر واقع شده، گاها بر حسب ضرورت اجازه ورود داده می‌شود که این در اذهان عمومی به نظر صحیح اجرا نکردن طرح تلقی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین با ورود به دور دوم سفرهای تابستانی این طرح زوج و فرد برای مسافران اجرا نمی‌شود تا بتوانند راحت‌تر از اماکن تاریخی شهر اصفهان بازدید کنند.

رضایی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح زوج و فرد کاهش آلودگی هوا، نظم و گسترش حمل و نقل عمومی است، متذکر شد: این طرح از ساعت هشت صبح تا ساعت 13 و از 16 بعد از ظهر تا 21 شب اجرا می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: از شهروندان انتظار داریم در حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده و یا مقررات را رعایت کنند تا مشمول جریمه ورود در محدوده زوج و فرد نشوند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول