اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار اعلام کرد

بازدید سالانه 500 هزار نفر مسافر از نگین شرق کشور

سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار اعلام کرد: سالانه 500 هزار نفر مسافر از نگین شرق کشور بازدید می‌کنند.

بازدید سالانه 500 هزار نفر مسافر از نگین شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار منطقه آزاد چابهار جزو معدود مناطقی در کشور است که ظرفیت لازم برای توسعه گونه‌های مختلف گردشگری از جمله اکوتوریسم گردشگری سلامت، گردشگری فرهنگی، گردشگری تجاری، ژئوتوریسم زمین گردشگری، گردشگری تفریحی و غیره را یک جا داشته و نکته قابل توجه آن نزدیکی جاذبه‌ها و منابع گردشگری به یکدیگر و به خطوط اصلی مواصلاتی است.

در حالی که غالب مناطق گردشگر پذیر در نیمه جنوبی کشور تحت تاثیر اقلیم گرم و مرطوب قرار دارند، بادهای باران آور مونسون کفه ترازوی جذب گردشگر را به نفع چابهار سنگین و آب و هوای این منطقه را معتدل و گردشگر پسند می‎کند و این امر از جمله نقاط قوت گردشگری این منطقه به حساب می‌آید.

فصل مونسون، مصادف است با فرارسیدن تدریجی فصل گردشگری و خانه تکانی منطقه آزاد چابهار برای استقبال از گردشگران و مسافران تابستانی که پایان زنگ این خانه تکانی در روز جهانی گردشگری (6 مهرماه) به صدا در می‌آید.

برگزاری جلسات فی ما بین شرکت‌های فعال و مرتبط در زمینه گردشگری، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی، تبلیغات و بازاریابی و تعاملات سازمانی برگزاری جشنواره‌های هنری، تفریحی از جمله اقداماتی است که سازمان منطقه آزاد چابهار با آن به پیشواز فصل جدید گردشگری می‌رود.

سالیانه بیش از 500 هزار نفر مسافر از نگین شرق کشور بازدید به عمل می‎آورند.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول