اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری همدان خبر داد

ضرورت ایجاد کمپ‌های اقامتی در همدان/ مسافران همچنان در باباطاهر ساکنند

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: مسافران هنوز در محوطه باباطاهر چادر نصب می‌کنند که برای رفع این مشکل باید کمپ‌های اقامتی در همدان ایجاد شود.

ضرورت ایجاد کمپ‌های اقامتی در همدان/ مسافران همچنان در باباطاهر ساکنند

رزیتا ناصرالمعمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه همچنان شاهد نصب چادرهای مسافران در محوطه آرامگاه باباطاهر هستیم، اظهار داشت: شهرداری و نیروی انتظامی باید عدم نصب چادر توسط مسافران در هر مکانی را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: پیگیری این امر توسط دو نهاد شهرداری و اماکن نیروی انتظامی جزو مصوبات است اما گویا شهرداری اهمیتی به این امر نمی‌دهد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: شهرداری قرار بود مکان‌هایی را برای هدایت مسافران مشخص کند که ظرفیت آن مکان‌ها کم است و منجر به نصب چادر مسافران در آرامگاه باباطاهر شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پارک ارم و مردم برای مسافران در نظر گرفته شده است، افزود: شهری مانند همدان به لحاظ این میزان حجم مسافر نیاز به مکان‌های اقامتی و اسکان زیادی دارد و شهرداری باید بیش از این میزان فضای سبز برای مسافران تعیین می‌کرد.

ناصرالمعمار با تأکید بر ضرورت ایجاد کمپ‌های اقامتی در شهر همدان اظهار کرد: چند سال است که بر معرفی فضاهای بیشتری برای مسافران از سوی شهرداری تأکید می‌شود اما این مهم همچنان انجام نشده است.

وی اضافه کرد: شهرداری باید زمین‌هایی که در اختیار دارد را حصاربندی کرده و سرویس بهداشتی ایجاد کند تا خیال مسافران هم به لحاظ امنیت و هم خدمات‌رسانی راحت شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس‌های بهداشتی چند پارک و کمپ همدان مشکل دارد، افزود: با توجه به اینکه همدان حجم زیادی از مسافر را پذیرش می‌کند باید فضاهای باز این شهر از امکانات اولیه برخوردار باشند.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول