اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان:

روستاهای گردشگری همدان مسافرپذیر شدند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با آغاز مسافرت‌های تابستانی، روستاهای سیمین، ابرو و ورکانه همدان و ملهم‌دره اسدآباد پذیرای مسافران شدند.

روستاهای گردشگری همدان مسافرپذیر شدند

رزیتا ناصرالمعمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، برنامه‌های جشنواره تابستانی امسال را بسیار متنوع دانست و افزود: جشنواره امسال با طراحی برنامه‌های مختلف برای همه اقشار در همه اماکن گردشگری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه روستاهای گردشگری نیز در این ایام پذیرای گردشگران هستند، افزود: روستاهای گردشگری امروز از بازدیدکنندگان زیادی برخوردارند به طوری که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این روستاها سفر کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با تأکید بر اینکه از روستاهای هدف استقبال خوبی شده است، یادآور شد: سیمین، ابرو و ورکانه همدان و ملهم‌دره اسدآباد پذیرای مسافران زیادی هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اقامتی روستای علیصدر کاملاً پر است، افزود: با هماهنگی و جلسه‌ای که با دهیاران روستاهای هدف گردشگری در سال گذشته داشتیم به دنبال آن هستیم که تعدادی از منازل روستایی را با پیشنهاد خود صاحبان این منازل تبدیل به «مسافرکاشانه» کنیم که روستای علیصدر در این راستا پیشتاز است.

ناصرالمعمار بیان داشت: بر این اساس نخستین استارت ایجاد مسافرکاشانه را در روستای هدف گردشگری علیصدر زدیم.

وی یادآور شد: به علت حضور گردشگران زیادتر از ظرفیت اقامتی فعلی موجود در روستاها به ویژه در روستای علیصدر، بسیاری از صاحبان منازل شخصی در روستای علیصدر به سازمان مراجعه کرده و موفق به دریافت مجوز شدند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان در پایان اضافه کرد: به همه افراد ساکن در روستا که تمایل دارند، خانه‌های خود را در اختیار گردشگران بگذارند، مجوز صادر شد تا خانه‌های روستایی خود را در اختیار گردشگران بگذارند.

انتهای پیام/89003/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول