اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 شهرداری اصفهان:

باغ فدک میزبان 30 هزار مسافر تابستانی بوده است

شهردار منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: در بازه زمانی عید سعید فطر تاکنون 30 هزار مسافر در باغ فدک اسکان داده شدند.

باغ فدک میزبان 30 هزار مسافر تابستانی بوده است

احمدرضا مصور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دور دوم سفرهای تابستانی از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شد.

وی ادامه داد: برپایی چادر در این باغ فدک هیچ گونه مانعی ندارد این در حالی است که اولویت اول برای اسکان مسافران هتل‌ها و مهمانپذیرها است سپس مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و مجموعه‌های سرپوشیده ورزشی است.

شهردار منطقه 7 شهرداری اصفهان تصریح کرد: بزرگ‌ترین پارک آموزشی ترافیک در کشور در شهر اصفهان و در باغ فدک احداث شده و وجود دریاچه مصنوعی نیز یکی از جاذبه‌های این باغ به شمار می‌رود و همچنین سینما سه بعدی و ترامبولینگ از امکانات رفاهی دیگری است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در باغ فدک اقدام به افزایش 150عددی سکو به منظور نصب چادر کرده‌ایم البته باغ ظرفیت بیشتری برای پذیرش مسافران دارد، اما به دلایل امنیتی و رفاهی نمی‌توانیم افراد بیشتری را پذیرا باشیم.

مصور ابراز داشت: وجود پارکینگ با ظرفیت 800 خودرو، محوطه بازی و وسایل بازی کودکان و بازارچه از جمله امکانات باغ فدک است.

وی اضافه کرد: شهرداری در این باغ با نصب امکانات لازم از جمله سیستم صوتی، دوربین‌های مدار بسته، آبخوری و افزایش 40 سرویس بهداشتی تمام سعی خود را برای خدمت رسانی به مسافران به کار بسته است.

شهردار منطقه7 شهرداری اصفهان متذکر شد: برای امنیت مسافران نیروهای آتش نشانی به صورت شبانه روزی در این باغ مستقر هستند و نیروی انتظامی نیز امنیت باغ فدک را برعهده دارد و برای رفاه حال مردم در صورت بروز مشکل اورژانس در محوطه باغ مستقر است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به منظور افزایش امکانات رفاهی به مسافران اقدام به کرایه دادن چادرهای مسافرتی و پتو در باغ فدک کرده‌ایم.

انتهای پیام/63021/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول