اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در روستای مشعلدار بویین‌زهرا

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: برای نخستین بار و با هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای این استان یک دوره آموزشی در زمینه پرورش زنبور عسل در روستای مشعلدار شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل در روستای مشعلدار بویین‌زهرا

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طی جلسات مشترک و هماهنگی‌ها در راستای افزایش آگاهی و توانمندی اعضای شرکت تعاونی و اهداف سازمان‌های تعاون و آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین پیشنهاد شده تا نسبت به برگزاری دوره‌های مورد نیاز در روستاهای داوطلب مبادرت شود.

وی اضافه کرد: در نخستین گام و با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی که بانوان در رفت و آمد دارند پیش‌بینی راه‌اندازی برنامه آموزشی در زمینه پرورش زنبور عسل به عمل آمده و به زودی این دوره در روستای مشعلدار بویین زهرا برگزار می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین بیان کرد: در مرحله نخست، این دوره آموزشی برای 12 نفر از بانوان روستای یادشده برگزار می‌شود و در آینده‌ای نزدیک امید می‌رود نسبت به گسترش روند آموزشی در روستاها با کمک شرکت‌های تعاونی اقدام کنیم.

انتهای پیام/2667/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول