اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان:

تعاون مردمی‌ترین نوع اقتصاد است/ اعلام برنامه‎های هفته تعاون در گرگان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از بخش تعاون به‌عنوان مردمی‎ترین نوع اقتصاد یاد کرد و گفت: تعاون می‎تواند برای توسعه اقتصاد کشور نقش‎آفرینی کند.

تعاون مردمی‌ترین نوع اقتصاد است/ اعلام برنامه‎های هفته تعاون در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی بی‎باک شامگاه شنبه در جمع تعاون‌گران این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون اظهار داشت: در قانون اساسی، قوانین جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری دو رسالت مهم برای ایجاد توانمندی لازم در کارجویان به منظور اشتغال در بخش تعاون و همچنین ایجاد زمینه عدالت اجتماعی تبیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ توسعه، ترویج و تشکیل تعاونی‎ها باید مورد توجه رسانه‎ها قرار بگیرد، اذعان کرد: مشارکت یکی از اصول مهم در بخش تعاونی قلمداد می‎شود که اگر به‌صورت پررنگ‎تری مورد توجه قرار بگیرد علاوه بر توسعه تعاونی شاهد ایجاد و گسترش اشتغال در جامعه خواهیم بود.

ظرفیت‎های بخش تعاون باید زمینه جذب سرمایه‎گذاری را فراهم کند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان افزود: ظرفیت‎های بخش تعاون بر همگان روشن است، لذا باید تلاش کنیم تا زمینه جذب سرمایه‎گذاری و کارآفرینان در این بخش فراهم شود.

بی‎باک با اشاره به سهم 25 درصدی تعاون از اقتصاد ملی در راستای عمل به اصل 44 قانون اساسی خاطرنشان کرد: بخش تعاون زمانی در اقتصاد ملی می‎تواند جایگاه ویژه‎ای داشته باشد که این سهم با بهره‎گیری از ابزارهای مختلف تحقق پیدا کند.

وی در خصوص برنامه‎های هفته تعاون در شهرستان گرگان بیان داشت: بهره‎برداری از طرح‎های تعاونی، تجلیل از تعاونی‎های فعال شهرستان گرگان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا به‌ ویژه شهدای تعاون، ارسال پیامک گرامیداشت هفته تعاون در سطح شهرستان گرگان، حضور تعاون‌گران در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، برنامه‎ریزی در راستای برگزاری مراسم متنوع در اتحادیه‎ها و تعاونی‎ها از جمله مهمترین برنامه‎های هفته تعاون در مرکز استان گلستان است.

انتهای پیام/83001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول