اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شعبه بانک توسعه تعاون در اداره کار قم افتتاح شد

بانک توسعه تعاون در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افتتاح شد.

شعبه بانک توسعه تعاون در اداره کار قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیران و مسئولان سازمان‌ها، افتتاح باجه جدید بانک توسعه تعاون در محل این اداره را گامی در راستای ارائه خدمات بیشتر بانک به کارکنان این اداره و نیز مردم و فعالین اقتصادی مستقر در این منطقه از شهر دانست.

در بخش دیگری از این مراسم آیت‌الله حیدری رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون قم افتتاح باجه جدید بانک توسعه تعاون استان قم در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را گامی در راستای افزایش سطح دسترسی شهروندان قمی به ویژه ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تعاونی فعال در این منطقه دانست.

وی با اشاره به وجود شهرک صنعتی شکوهیه و شرکت‌ها و کسبه فعال در این منطقه بر لزوم افزایش سطح دسترسی مردم و فعالین این منطقه از شهر به خدمات بانکی به ویژه خدمات بانکی بانک توسعه تعاون تاکید کرد.

حیدری با اشاره به اهداف تشکیل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک در چارچوب سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و بر مبنای منویات مقام معظم رهبری تاسیس شد و با توجه به رسالت اصلی آن مبنی بر توسعه و تقویت تشکل‌های تعاونی فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی هم‌اکنون نقش سازنده‌ای در ارتقای سهم این بخش در اقتصاد ایفا می‌کند.

انتهای پیام/2258/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول