اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده 5 شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

همه باید به تیم اقتصادی دولت کمک کنند

نماینده پنج شهرستان‌ جنوبی کرمان در مجلس گفت: مجلس همراهی خوبی با دولت تدبیر و امید داشت و رأی قاطع نمایندگان پشتوانه خوبی برای تیم اقتصادی دولت است و همه موظف هستیم به آن کمک کنیم.

همه باید به تیم اقتصادی دولت کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری پنج شهرستان جنوبی کرمان در منوجان اظهار داشت: در همه صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و در عرصه‌های پیش آمده، ملت ایران سربلند بیرون آمده و اقتدار و عزت است که نظام و ملت را حفظ می‌کند.

وی افزود: در انتخابات گذشته بیش از 70 درصد مردم در حماسه سیاسی حضور داشتند چیزی که هیچ کدام از دشمنان ما باور نداشتند، تحقق پیدا کرد و مردم حماسه سیاسی را خلق کردند.

امیری عنوان کرد: مجلس همراهی خوبی با دولت تدبیر و امید داشت و وزرای پیشنهادی با اکثریت قاطع رأی آوردند و این رأی پشتوانه خوبی برای تیم اقتصادی دولت است و همه ما موظف هستیم که به آن کمک کنیم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان با بیان اینکه کشورمان ملت و حکومت امام زمان (عج) است و همه مسئولان باید برای پیشرفت و ترقی کشور و نظام اسلامی کمک کنند، افزود: برای هیچ‌کس نباید فرقی داشته باشد که مسئولیتی دارد یا ندارد.

امیری با اشاره به اینکه هر کسی اگر یک روز مسئول باشد باید به نحو احسن برای خدمت به مردم اقدام و موجب توسعه و پیشرفت کشور باشد، بیان داشت: مردم حماسه‌ها را خلق می‌کنند و ما باید در نگهداری این نظام و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/80006/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول