اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام به مردم است

امام جمعه آبپخش گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم انقلابی ایران است و مسئولان باید نهایت بهره‌برداری را از این فرصت‌ داشته باشند.

هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان آبپخش با خانواده شهدای دشتی اسماعیل‌خانی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر نظام دارند و این عزیزان با اهدای جان خود موجب پایداری نظام شدند و تکریم خانواده شهدا از وظایف اساسی مسئولان نظام است.

وی افزود: تمامی اهداف نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای شهدا است و همانا تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا بوده است و تلاش همه دولتمردان باید در راستای رشد و تکامل و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی معطوف شود.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: رفع نیازها و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا وظیفه‌ای است که مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمند و ماندگاری در این زمینه صورت گرفته است و امیدواریم این خدمات کماکان تداوم یابد.

رضایی با تاکید بر اینکه شهدا در قلب تاریخ ما ماندگار شده‌اند، بیان داشت: شهدای گرانقدر ارزشمندترین سرمایه و دارایی خود را برای حفظ و بقای نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز هر خدمتی که مسئولان به خانواده‌های شهدا ارائه دهند، نمی‌تواند بخش کوچکی از ایثار و خدمات ماندگار شهدا را جبران کند.

وی با تبریک به مناسبت هفته دولت اضافه کرد: در طول 35 سال عمر پر عزت نظام اسلامی شاهد خدمات فراوانی به مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بوده‌ایم و بیان خدمات صورت گرفته به مردم از مسائل مهمی است که سبب آگاهی مردم از این اقدامات و افزایش اعتماد ایشان به نظام اسلامی می‌شود.

این مسئول هفته دولت را تابلوی تمام نمای خدمات دولت دانست و اذعان داشت: هفته دولت تابلوی تمام‌نمای خدمات ارزشمند دولتمردان به مردم است و مدیران و مسئولان اجرایی باید از این فرصت نهایت بهره‌برداری را برای اطلاع‌رسانی در ارتباط با کارها و خدمات جهادی صورت گرفته داشته باشند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: حق مسلم و طبیعی ملت است که بدانند دولتمردان چه خدماتی به ایشان ارائه داده‌اند و تمامی مسئولان و مدیران باید از فرصتی که در هفته دولت ایجاد می‌شود، برای انعکاس خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم استفاده کنند.

وی یادآور شد: مسئولان باید خدمات نظام را برای مردم بیان کنند، چون دشمنان همواره در صدد القای کم‌کاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیهوده بودن تلاش‌های انقلاب اسلامی هستند تا از این طریق بتوانند مردم را نسبت به اصل نظام و مسئولان دلسرد کنند.

رضایی تصریح کرد: باید با بیان خدمات جلوی این توطئه را گرفت، اگر مردم بدانند که مسئولان نظام مشکلات آنان را می‌دانند و در جهت بر طرف شدن آن تلاش می‌کنند به یقین از نظام اسلامی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول