اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین عنوان کرد

جایگاه 28 قزوین در بودجه‌بندی دولت با 157 میلیارد تومان اعتبار

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: بودجه استان قزوین در لایحه دولت 157 میلیارد تومان بوده و جایگاه استان قزوین در بودجه‌بندی امسال کشور رتبه 28 است.

جایگاه 28 قزوین در بودجه‌بندی دولت با 157 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید نادری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بودجه‌بندی استان‌های کشور بر اساس 120 شاخص مشخص می‌شود که استان قزوین در بودجه‌بندی امسال در رتبه 28 کشور قرار گرفته است.

وی در خصوص علت رتبه پایین استان قزوین در بودجه کشور افزود: پایین بودن جایگاه این استان در بودجه‌بندی کشور به دلیل ساختارهای اشتباهی است که در گذشته بنا شده که باید این ساختارها درست شود.

نادری ادامه داد: در سال‌های گذشته جایگاه قزوین در بودجه‌بندی کشور رتبه 30 بود که با تلاش‌های انجام شده موفق شدیم در سال گذشته این جایگاه را ارتقا دهیم و به رتبه 25 برسانیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین عنوان کرد: 85 درصد از کل اعتبارات به صورت ملی است و 15 درصد آن استانی توزیع می‌شود که این رقم استانی برای توسعه و پیشرفت کافی نیست.

نادری اعلام کرد: بودجه استان قزوین در لایحه دولت 157 میلیارد تومان بوده و جایگاه استان قزوین در بودجه‌بندی امسال کشور رتبه 28 است.

وی با بیان این‌که این استان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: رتبه قزوین در بودجه‌بندی کشور در مقایسه با ظرفیت‌های آن مناسب نیست و باید این جایگاه ارتقا یابد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین در ادامه بیان داشت: اقدامات خوبی برای افزایش بودجه استان قزوین صورت پذیرفته و نمایندگان مردم استان در مجلس نیز باید در این راستا حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/77003/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول