اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

سامانه الکترونیکی دولت راه گریز مسئولان از پاسخگویی را می‌بندد

استاندار البرز راه‌اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را ظرفیتی مناسب عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه راه گریز مدیران و مسئولان از پاسخگویی به مردم و همچنین تعلل کارمندان در انجام امور اداری را می‌بندد.

سامانه الکترونیکی دولت راه گریز مسئولان از پاسخگویی را می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، اصغر عربیان اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌ای برای بیان خدمات و اقدامات دولتمردانی است که با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف خدمتگزاری صادقانه به مردم را رقم می‌زنند.

هفته دولت بهانه‌ای برای مرور عملکرد خدمتگزاران دولت است

وی در ابتدای سخنان خود هفته دولت را بهانه‌ای برای مرور عملکرد خدمتگزاران دولت عنوان کرد و افزود: هفته دولت فرصتی مغتنم است تا مسئولان دولتی و کارمندان با مرور اقدامات و فعالیت‌های خود زمینه لازم را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ارزش خدمت به آحاد مردم ارزشی ماندگار است که با رعایت قانون و تلاش در حدود وظایف و اختیارات می‌تواند لحظه‌های شیرینی را برای کارمندان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب ثبت و ضبط کند.

برنامه دولت برای کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان کاری محقق شد

دکتر عربیان در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را در راستای تحقق برنامه دولت الکترونیک به منظور کاهش هزینه‌های درون سازمانی و همچنین افزایش راندمان کاری ذکر کرد و گفت: این برنامه از جمله برنامه‌های دولت از سال‌های گذشته تاکنون بوده است تا در کنار خدمتگزاری به مردم متناسب با پیشرفت فناوری‌های نوین نیز اقدام شود.

وی تاکید کرد: با تحقق این مهم و حذف کاغذ از سیستم اداری دستگاه‌های اجرایی استان انجام امور اداری در کمترین زمان ممکن انجام شده و امکان هرگونه احتمال در راستای گم شدن مکاتبات و یا جعل در اسناد و ... را کاهش داده و به صفر می‌رساند.

اتلاف زمان در سیکل اداری استان به صفر می‌رسد

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره بر اینکه با راه‌اندازی این سامانه اتلاف زمان در سیکل اداری به صفر می‌رسد، تصریح کرد: امروز در سایه استفاده از فناوری‌های نوین فاصله‌ها از بین رفته و فاصله زمانی میان مبداء و مقصد به صفر می‌رسد.

وی تاکید کرد: در عین حال نباید از چالش‌های به وجود آمده در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین مغفول ماند. در این راستا مراقبت از اطلاعات و رعایت مراتب ایمنی از اهم مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت (سیماد) به صورت رسمی در استان البرز آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/2302/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول